Se mig, älska mig, ha mig som hatt

Sista jobbdagen idag.
   Väldigt bra dag.
   Både Elin (moster) och hennes ungar samt Erik kom och hälsade på. Bäst var såklart Erik. Men småkussarna var trevliga att träffa, de var lugna idag (åtminstonde två av dem har ADHD).
   Fick erbjudande om att jobba i helgen också, för att hjälpa de som ska ha nästa period till rätta, och det är förstås ett otroligt frestande erbjudande, men nej. Jag ska till Eriks stuga och vet inte hur länge jag blir borta. Vill faktiskt hellre dit än hänger på Norra.

Är sjukt trött. Har sovit jättedåligt de senaste nätterna, och nu har jag inte heller ätit mat sedan halv ett. För glass, choklad och toscakaka räknas inte som mat, väl? Så, jag försöker tvinga mig att hålla mig vaken. Det går... sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0