Jag är trött och sömnlös. Det sög ju. Rätt hårt. Men snart somnar vi ändå, bara för att vi måste. Hej hå!

Åh. Vilken underbar dag!
   Vakna bredvid världens underbaraste pojke, duscha (men världens underbaraste pojke), äta frukost och åka in till stan. Köpa.. öh, glass (jag är så retarded att jag glömmer namnet på en superpopulär och vanlig snurrad isglass med superlätt namn) eftersom all Piggelin på hemköp var slut. Det sista ska skrikas ut i hysteriskt tonfall. Polisen för att Eriken skulle hämta ID-kort, köpa vindruvor, åka hem och träffa Eva. Göra fruktsallad på vindruvor, sådan där frukter med gult fruktkött och rött skal (jag är sämst och glömmer konstant vad de heter). hallon och jordgubbar. Träffa Alex och Juho och picknicka i trädgården och bara ha det så himla bäst!
   Åh, underbara, varma, härliga, sällskapliga dag.

Imorgon ska jag jobba, sedan blir det hem och grillfesta med familjen. På måndag grillar vi hos herr Erik och på tisdag ska jag sova med värdens bästa Alex.

Så underbart. Man blir alldeles glad ibland.

Kommentarer
Postat av: Lusse

Twister =D

2010-07-11 @ 12:40:48
URL: http://lovelysunflower.blogg.se/
Postat av: Ria

Twister! :D Nom nom.

2010-07-12 @ 02:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0