Äter kladdkaka, låter bli att sova. Det är val vi gör, inte sant? Val som gör oss till individer. Håhå jaja, djupa tankar runt en kladdkaka.

Åh. Vissa vänner betyder lite mer än andra. Maria-ria-ra är en av dessa skatter. Den coolaste jag vet. Ja, Erik är ju också given som "coolast i univiersum", liksom Alex. Men Ria. Hoho<3



Klicka på bilderna, i den ordning de är utplacerade, läs, och njut av min underbara vän.

Detta får mig för övrigt att längta som sjutton till söndag, till då det blir picknick i Alex glans, till då jag får träffa en massa fina människor. Jag ska baka baka baka och så funderar jag på att inviga mina horskor. Kanske. De är ju höga. Liksom. Men. Fint folk. Fin Alex.

Åh.

Kommentarer
Postat av: Sania

Ohhh, jag blir glad och får Hannah- och Riaabstines när jag läser :''''D Ni är så underbara båda två! :'D



Jag tror jag ska köpa skor idag! HÖGA! SVARTA! TYP SNÖRIGA! JAG VILL! Nu blev jag riktigt sugen! Du har bäst skosmak :'D

2010-07-27 @ 11:16:59
URL: http://sania.blogg.se/
Postat av: Ria

Hohoho, du är bäst. <3 Eller, vår konversation är bäst. Fattar inte att man äger varandra på yo-mama vitsar, när du-äger battles är mer... lethal. xD

2010-07-28 @ 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0