woop woop

Mhm, vem vaknade halv nio i morse? Jo, Hannah. Vem ska inte ta bussen till stan förrän klockan elva? Jo, Hannah!
   Men jag vaknade av att halsen var så jävla obehaglig. Svullen och varig och obehaglig. Låter skitsexigt, inte sant? Men nu har det gått ner sig något, vilket är bra, för jag är hungrig som en varg och när halsen är på det här viset kan jag knappt ens dricka något. Men frukosten är god iallafall! Te och toast och hallonyoghurt. Mumma.
   Visserligen måste jag äta om en halvtimme igen om jag vill överleva dagen, men det gör inte mig något. Hehe. Jag äter verkligen hela tiden nu för tiden. Känns skrämmande. Verkligen. Äter också större och större portioner. Visserligen kan det fortfarande komma dagar då jag bara petar i maten, men över lag så äter jag som en "normal" människa nu (okej, andra tycker att jag äter pyttelite och tycker dte är skumt att jag är hungrig en timme efter maten igen). Med tanke vad jag levde på förut så förstår jag att jag var trött hela tiden... Hmhm. Nu ska jag sluta svamla om min jäkla mat, ingen som är intresserad ändå.
   Ska ta ut hundsen på en liten prommis och göra mig respektabel inför dagen.


Nejnej - måste bara få skriva en sak. Har ni tänkt på människors jätteknepiga efternamn? Hos Linn finns en bakbok som är skriven av Carole Handslip. Det har funnits en politiker var efternamn var Pekgul. Madde känner familjen Glas. Mamma har en elev vars efternamn är Arab.
   Hihihihi. Handslip är dock ägigast.

Känner ni någon med lustigt efternamn? Har ni själva det rent av? Lämna en kommentar och gör min dag!

Kommentarer
Postat av: julia

hahah jag måste bara säga att jag trodde att Arab var en arab först när jag börja i klassentills jag såg henne XD



...nu kanske jag är lite elak men guud så jag stör mig på henne >.< så fort hon pratar eller man ser henne vill jag bara försvinna så man slipper henne.



halkade in på din blogg XD hehe

2010-01-20 @ 11:17:24
Postat av: Lusse

Alltså, kan inga konstiga efternamn... men jag älskar mat<3<3<3 ville bara säga det =D

2010-01-20 @ 14:50:47
URL: http://paperplanes.webblogg.se/
Postat av: hanna

Birgidsdottir :D fast det är mer grymt coolt än lustigt ^^ Låter som Ronja Rövardotter :P

Sen tror jag det finns en på skolan som heter Kajmats, och en i min klass som heter Peter :P Alla tror att hon heter Peter i förnamn, det är kul xD

2010-01-20 @ 20:21:45
URL: http://intesarskiltspeciell.blogg.se/
Postat av: hannah

Julia: Hahaha, förstår det xD har sett en bild på bildens hus målad av en X Arab, fattade inte grejen med att skriva arab istället för namnet först.. (A)xD



Lusse: Okej:P Jag vet:)xD



Hanna: Åh, Birgirsdottir<3 Asfint ju:D KAJMATS hhaha, äger xD blabla Peter kan byta sitt efternamn mot Bomans (joches kusins) förnamn(A)

2010-01-20 @ 22:26:05
URL: http://zebratankar.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag känner en skum brud som heter Lundgren i efternamn. Så sjukt skumt namn :S

2010-01-21 @ 09:01:47
Postat av: hannah

Alex: Eller hur? Jätteknepigt namn, nästan lika konstigt som Lindevall (haha, jag känner en som heter så, PÅ RIKTIGT, jag LOVAR:O)! Hon som jag känner är jättekontig också.. Skum värld vi lever i!



Puss på dig;)<3

2010-01-21 @ 20:52:42
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0