We're walking on the memory line



Ett år kan gå så fort.
Ett år kan gå så långsamt.

Jag minns inte vintern, jag vet inte vart våren och hösten försvann.
Men sommaren.
Jag minns sommaren.

Picknickarna i hamnparken.
Grillkvällarna på Södra.
Värmen.
Huden.
Musiken.
Skratten.
Livet.



Jag kanske färgar håret rosa.
Jag ska minska på sminket tills värmen kommer.

Dagen har varit ganska bra. Gick i pyjamas till ett. Har bakat muffins med vaniljklet som jag färgat rött så det ser ut som ketshup. Jag har lyssnat på musik. Skrattat. Promenerat med Alex och Juho. Varit uttråkad till och från, men det är sådant man får räkna med på latdagar.
   Imorgon är det skola. Två lektioner. Jag grämer mig lite smått, men jag står ut, får träffa Erik efteråt. Ska även debatera för min socialdarwinism (det blev uppskutet från i fredags), det kommer gå åt skogen, men det kommer ändå vara ganska kul. Borde sova nu, men jag orkar inte flytta mig från datorn till sängen och jag är inte speciellt trött igentligen.

Ska iallfall försöka hitta på något vettigt, som att kolla vad det blir för lunch imorgon och kolla busstider så jag slipper gå till skolan.

Och så har jag kommit på att jag vill ha bilder på Erik och Alex (och alla mina vänner faktiskt) att hänga på min vägg hos pappa.

Godnatt



PS. Spana in snyggingen!

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag längtar också till sommaren:O

2010-01-11 @ 22:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0