...kom hit skall du få en puss

Skola, skola, skola hela dagen lång, tralla la la laa. Ingen första lektion för läraren dök aldrig upp. Hon blev säkert insnöad. För även om det inte är snöstorm ett dugg så snöar det som satan och man får skotta hela tiden och inga bussar håller tiden utan kommer lite nu som då. Taket på GA (skolan min) läcker. Det droppar seriöst, det är illa. Men ganska kul. Och på lunchen fick vi två sorters korv och någon typ av bacon/sidfläsk (i princip samma sak) och stuvade makaroner. Kunde vart mycket, mycket värre.
   Grisdagen fortsatte med att jag fick fläsk hos Erik också. Hans föräldrar är gulliga. Erik är bäst. Jag är kär.

Imorgon ska jag argumentera för varför vi ska bygga ut alla järnvägar och varför vi ska flytta Sundsvalls busstation till Centralstationen och även bygga ut den. Med miljömuppar och djurens rättare som publik (fiktiv). Jag orkar inte, orkar inte, orkar inte. Om det inte vore för att jag kommer att vara tvungen att redovisa det på tisdag själv så skulle lätt förvova mig imorgon. Vore det inte för att jag ska vara med Lusse efter skolan, sedan gå på vårshowen, sedan dra till Jonas och om inte Elvira vore hemma hela dagen lång så skulle jag lätt sjukanmäla mig och skrutta runt hela dagen. Kan ju alltid hoppas på att det snöar så mycket att bussarna blir inställda och låtsas att jag bor i Gångviken.. Dock skulle mamma ganska snabbt se igenom min plan. Haha, hey, märks det att Hannah är skolled? Led på allt faktiskt. Vill krypa ihop i någon soffa och käka mackor med hong på (sjukt underskattat) och dricka te med Erk insvep i en filt och med en.. två.. hundra filmer och bara mögla bort. Vore mysigt. Man kan stryka filmerna och bara mysa med Erik, hehe. Fast, okej, jag skulle inte ha något emot att avbryta det med lite tedrickande/mysandes med Alex, men själva grejen: Hannah+skrutt=sant.
   Jag är inte byggt för mörkt väder och snö och skola och kyla och skola. Usch.

Nu vill jag ha mer macka för jag är hungrig. Som vanligt. Macka är gott. Speciellt om det kommer i rostad form och med honung på. Tillsammans med te. Men jag är för lat för att koka te så jag kommer antaligen dricka apelsinjuice. Gott det med, iallfall om det är frukkött i, vilket vår juice har. Nom nom.


Kommentarer
Postat av: Alex

Hahaha även skrutt xD

Men jag håller med!

2010-01-29 @ 07:39:53
Postat av: Lusse

Hihi, jag tycker om rubriken^^

japp, leda hannah panna sak vara med mig och mysa på vårshowen mitt i vinterna =D <3

2010-01-29 @ 07:58:40
URL: http://paperplanes.webblogg.se/
Postat av: a

xD

2010-01-29 @ 08:11:14
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Hoppas det går bra med din argumentation om järnvägarna... ha en bra dag...

2010-01-29 @ 08:19:08
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: hannah

Alex: Men ja, skrutt:O du vet, när man skruttar omkring hemma:D

när man är på skrutthumör så äger det att skrutta runt, speciellt med någon mysig människas sällskap:'D



Lusse: aaw^^ jag gillar det med:P och jag gillar låten den kommer ifrån

2010-01-29 @ 08:19:58
URL: http://zebratankar.blogg.se/
Postat av: hannah

Ann-Sofie: tack:)

2010-01-29 @ 08:21:24
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0