Sommarfrost

Mmm, sov som en liten gris inatt. Superhärligt. Somnade nästan direkt jag la huvudet på kudden och det händer verkligen inte ofta! Det enda som kunde gjort det bättre var ifall Erik sov hos mig, hehe.
   God frukost och ny kjol. Allt känns liksom bra. Gårdagens dumma känslor är borta och som jag är glad åt det! Fattar inte vart de kom ifrån... Hm, sånt är livet. Den här veckan ska vara bra iallfall, för det har jag bestämt. Om allt går enligt planerna återstår att se, men jag ska göra mitt bästa.

Saknar våren. Idag är det minus tio och jag orkar inte med den här äckliga kylan. Usch, jag är inte skapt för kallt väder. Jag vill ha värme. Puuurrrr, jag är en katt. En katt som nu ska gå ut med hunden.

Hoppas alla där ute får en riktigt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Alex

Godmorgon min sköna :D

2010-01-25 @ 09:34:28
Postat av: Lusse

men men! jag ville ju sova med dig =(

2010-01-25 @ 09:59:59
URL: http://paperplanes.webblogg.se/
Postat av: hannah

Alex: godmorgon min sköna böna<3



Lusse: Du är supermys att sova med:D men jag sov ju med dig i lördags:O i söndags ville jag ha Erik;)^^

2010-01-25 @ 12:46:27
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0