"No puppy! Bad puppy! Make you into puppy slippers."

Hembakt pizza, mys och Sherlock Holmes på bio igår med snygg-Erik. Pizzan var väl sådär helt ärligt, men filmen var asbra! Sen gick vi hela långa vägen från bion hem till mig, värmde på pizza - köpt - och kröp i säng. Där vi stannade till två idag eftermiddag innan vi släpade oss upp för frukost. Pojken min åkte hem redan vi tre, fattar inte varför han har så bråttom att komma hem hela tiden. Suck. Karlar.
   Nu håller jag på att ska packa, det går halvdant... Ska hem till pappa redan vid sex idag.

Söndagar är sega dagar.


Iallfall så blir jag hemma hela dagen imorgon. Har bara en lektion och på den ska jag iväg och ta sista Gardasil-sprutan. Tycker det är orättvist att Alex och Juho går i samma klass. Min pojke är inte ledig imorgon, så jag ska tjura på en massa över det. Får trösta mig med att vi får långhelg med ledigt från och med torsdag och då ska jag vara med snyggingen min. Tycker att någon borde ha filmkväll den helgen. Kanske jag. Kan fråga pappsen om jag kan ha det på fredag, vilken bra idé. Hoppas på att folk kan då.

Imorgon har jag varit tillsammans med min pojkvän i en månad.
   Jag är mycket kär.
   Och mycket glad att Erik är kär i mig.

Kommentarer
Postat av: Alex

Tycker också att du och Erik borde få träffa varandra oftare =0 Minst varje dag iaf :D

Är jätteglad för din skull att du har honom och ännu gladare att han har dig. För du är liksom awsome :D Och ni är ännu mer awsome tillsammans <3

2010-01-31 @ 23:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0