Nå, har du hottentottblod i släkten?

Godmorgon alla människor där ute! Har folk sovit gott? Det har jag. Iallfall när jag väl somnade, vid tvåtiden. Jag måste verkligen lära mig att stänga av mina tankar ibland.
   Väcktes klockan sju, klev upp halv åtta, duschade och nu äter jag frukost. Har iallafall påbörjat min frukost. Samt läser på om människoraser. Jäkligt intressant må jag säga. Och helt sjukt.

                                       
rena svenskar                  finska typer           kriminella, osvenska




Ikväll ska jag till Lusse för tjejkväll med henne, Alex, Josse och Ria. Middag, filmmys och sova över. Hoppas bussarna går på vettigt sett från Alnö till Gångviken, lovade pappa att vara hemma tidigt för att städa rummet... Suck.

Önska mig lycka till idag förresten, har restprov i Straff- och Processrätt. Förstår inte mycket av vad jag skrivit, men jag klarar mig väl. Kommer iallafall få godkänt i kursen, även om jag skulle kunnat på VG om jag bara orkade skriva alla rapporter. Hm
   Dumma, lata Hannah. Men till vårterminen ska det bli någon sorts bättring. Ska iallafall göra uppgifter direkt jag får dem, istället för att skjuta på allt. Det krävs, jag vill få bra betyg i krimonologi, psykologi B och någon sorts betyg alls i naturkunskap.
   Men det är ju så roligt att göra annat...

Nu ska jag äta mer frukost, cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0