Min dag (jag vet att alla är superintresserade)

Vaknade som sagt på tok för tidigt imorse, vilket ledde till att jag degade på allt för mycket, vilket ledde till att jag på slutet fick stressa. Glömde brödpåsen öppen och smör och ost på diskbänken, det händer aldrig! Men i tid till skolan hann jag och dagen lunkade på i sakta mak. Gorde ingenting allt för vettigt, kollade Gökboet på psykologin och redovisade om vulkaner på geografin. Kunde mest längta till eftermiddagdens strips med varm ostsås... Som är supergott! Dock längtade jag ännu lite mer efter den vankande sushimiddagen!
   Hängde på bibblna med de coola kisarna (Alex och Juho) och spelade ett riktigt tufft parti Fia med knuff. Det gick bra för mig tills de andra knuffade ut mig och jag fick stå över fem vändor. Då gav jag upp och läste i väntan på Erik.

Åt sushi på Sushi Bar med Alex, Juho, Erik, Ria och Josse (NOM NOM NOM) och gick sedan till bilden. Vår bildlärare, Gunilla, är sjukskiven då hon tydligen fick en propp under lovet... Känns värsa hemskt! Men vikarien var trevlig, vi fick skissa av varandra under tiderna 30 sekunder - en minut, fem minuter, tio minuter, femton minuer och så tillbaks igen. Kul, speciellt vissa poser, som när läraren vår låg på bordet och vi skulle skissa av henne från fötterna liksom.

Nu är jag hemma och ska skriva juridikrapporter. Hehe. I sista sekund. Ska även städa då min Erik ska sova här imoron. Fast det sistnämnda går ganska fort, är ju mest kläder... Och man kan ju alltid fuskstäda, inte sant?


Kommentarer
Postat av: alex

fuskstädning is the shit :D

2010-01-15 @ 00:01:49
Postat av: hannah

Självklart!:D

In med allt på kattvinden så är det borta^^

2010-01-15 @ 15:53:36
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0