Life sucks, then you die

hum di dum
   Tja, dagen igår var ju som den var, men den var väl bra. Lite tradigt att sitta en lokal fylld med okända människor och se dem bli fulla, men det fanns ju trevligt folk där med. Synd om Nea som stressade ihjäl.
   Promenad hem vid halv tolv, tappa mobilen i snön vid trappen. Härligt.
   Mysigt sovsällskap.

Var på dåligt humör hela nästan hela dagen, dock tror jag att jag dolde det ganska väl. Eller okej, inte när jag tappade mobilen kanske, då var jag sur. Och jag var väldigt sur och iriterad på Erik ett tag, varför vet jag verkligen inte. Ett tag var det väl kanske inte heller, snarare från nio och tills jag vaknade. Jag är fruktansvärt hopplös och dum hela jag och borde inte få finnas. Usch.

Irriterande tråkig dag idag. Jag tycker så inte om söndagar, är aldrig någon som vill vara med en. Fast det kanske inte beror på att det är söndag, utan för att det är jag. Vem vet?
   Har ett gäng kolakakor i ugnen nu, sen ska jag baka muffisn med vaniljklet och kanske lite andra kakor. Får någonting att göra iallafall.

Men hey, märks det att Hannah inte är på bra humör?

Nu ska jag dra något gammalt över mig, puss hej.

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag saknar att bo i Haga samtidigt som dig D:

Söndagar är verkligen hemskt om man inte är med någon :( Eller det är alla dagar tycker jag xD Men speciellt söndagar för då har man skolångest xD



Alltså jag ÄLSKAR verkligen den här bloggen :o

Vill du äta middag med mig på torsdag innan din bild btw ? blink blink

På typ Sandys eller nåt :D Bara för att jag har kupong ;D Eller sushiiii :D



Puss <3

2010-01-25 @ 09:25:56
Postat av: hannah

jaa, jag saknar också det D:

Mhm, men söndagar är liksom ännu hemskare, för då är man seg och vet att man kan inte hitta pånågot sent påkvällen heller eftersom att det är skola dagen efter>.<



Haha, ja:D såklart^^ Då måste vi hitta sandys bara:P annars är ju sushi alltid gott (A)

2010-01-25 @ 12:45:12
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0