Klad hest.

Dryg med trevlig skoldag, ingen debatt, stan med Alex och Juho för att spana på skidkläder åt Alex och där man stötte på Johan, Jocke, Jimmy och Sebbe /sprang även på Dag också, det är inte varje dag man gör det (och ja, jag drog det där extremt dåliga skämtet med flit)). Kulturmagasinets tidningssoffor för värme och mys dit Erik kom och myste med mig. Gah, jag är kär! Han fick utstå att prata med pascha i telefon och ska komma till mig imorgon varese han vill det eller ej, ty han har ingen vetorätt på det (Erik alltså, inte pappa).
   Åkte till Lusse för tacomiddag och tjejsnack, hon, jag och Alex. Nostalgi bland bilder och prata minnen. Killar, misstolkningar, mer minnen och vem kände vem innan vem.
   Inse att det är nio år sedan 2001.
   Inse att det är tre år sedan 2007.
   Inse att år gör skillnad.


Nu är jag hungrig (men ovanligt) men det gör ingenting, ty Alex står i köket och bakar cup cakes. Lasse Lindh i bakgrunden, sockorna jag fick av Lusse i julklapp på fötterna och Lusse själv svingar en stol över mitt huvud - det ingår i bäddningsplanen.

Ingen förstår något av mitt glada inlägg, men det gör ingenting för jag är glad glad glad!

Nu ska jag hjälpa Lusse med sängbäddning, alternativt Alex med cup cakebaket (och ja, det är skillnad på cup cakes och muffins så nu vet ni det).
   Puss hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0