Inte helt okej inlägg

Helt otroligt vad leds jag blir ibland. Har försökt logga in på blogg.se hela morgonen (okej, där ljög jag, jag har inte varit vaken på morgonen alls, jag klev upp halv ett), men inte förrän jag kommer på att jag har safari installerat på datorn och klickar in mig därifrån funkar det.
Irriterad!
Är uttråkad. Ska äta middag hos mormor klockan fyra, så eftersom jag klev upp så sent så har det inte funnits tid att vara med någon, men för mycket tid för att bara låta den gå. Superstörigt. Har tillbringat dagen med att plocka kläder och spelat Sims 3.
Ikväll blir jag antagligen mindre uttråkad iallfall, eftersom jag ska till Maria på filmkväll. Om jag nu hittar till henne, har aldrig varit där, varrenda gång (typ två) jag har blivit bjuden dit har jag haft förhinder. Alex får guida mig.
Stör mig asmycket på störd-safari, det gör allt jag skriver rödmarkerat utom "eftersom", "Är", "Om", "nu", "jag", "Sims" och "safari". Notera att en del ord har stor bokstav - det blir fel om det är små. Gristryne.
Och så var det någon alldeles särskild anledning till att jag absolut skulle blogga, men i min irritation över att inte kunna logga in så har jag glömt vad det var. Typiskt mig.
Äh, ni får en trevlig lista istället.

Hjärndött
Årets första...
Sak du åt: Citronmarängpaj
Sak du drack: Cola
Låt du lyssnade på: "Innan himmlen faller ner" med Imperiet
Film du såg: Der Slangeman (INTE OKEJ). Långfilm: "Laputa, slottet i himmlen" (tror jag den heter (dock sov jag störe delen av filmen, men men))
Tv:program: Har inte tittat på TV än.
Person du pratade i telefon med: Pappa
Person du kramade: Hm... Nyårsgruppkramen får duga, och isåfall var det Alex, Juho, Dag, Erik, Sania, Sebbe och Maria.
Person du kysste: Erik
Person du sov med: Erik
Bok du läste: Har faktiskt, nördig som jag är, bestämt mig för att läsa om "Stolthet och fördom och zombier" bara för att kunna säga att det var den försa bok jag läste detta årtionde. Hehe.
Hittade en eminent lista på någon random människas bdb. Jag har raderat de flesta "frågor", eftersom jag tycker det är lite drygt med "årets första person du hade sex med" och "det första du sa", "första person du pratade på msn med" eftersom det första har ingen med att göra, och vem fan minns det första man sa på det nya året? En del saker var också bara dryga. Inte för att den här lilla listan inte är dryg, men ni fattar. Kanske.
Äh, nu ska jag spela mer Sims, sen går jag till mormor.
Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0