"Hey, dad? It's ok if i'm not gay, right?"

Tittar på 2½ men med Jessies dator i knät. vill ha en egen dator! Eller... Vill ha en bärbar dator. Hehe.
   Har även insett att jag vill ha svart mössa och svarta vantar. Radigt och rutigt går inte alltid ihop och min nya supersnygga jacka är rutig i många färger. Tufft.

Jag har kommit fram till att eftersom jag är en ny människa (nja, men nästan) och det här året är liksom början på resten av mitt liv ska jag börja använda byxor igen. Nästan. Ja, jag ska iallafall ha byxor ibland. Kanske.
   Iallafall ska jag börja gå in mina nyaste kängor. Med start imorgon. Känns lite fail att bara ha dem ståendes i garderoben.


Bilden är tillägnad Erik. Bara för att jag saknar honom värsta mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0