Extreem room make over

Idag blev jag väckt halv elva för gemensam frukost med familjen. Jag är Madde evigt tacksam för att hon väckte mig - jag höll just på att bli tillfångatagen av KKK.
   Efter frukost blev det ett kortare bad (läs: en timme) för att sedan göra sig iordning för att följa pappa, Maddson och Jenn till IKEA där det inhandlades ett sängbord. Jag hittade ett helt underbart som jag vart kär i... Vitt, runt, rundade ben, lite barockkänsla över det. Självklart fick jag ett annat, 998 kronor är inget far är villig att lägga ut på ett sängbord. Men det duger det jag har nu med. Har iallafall en liten låda att stoppa undan saker i. Och det är grymt mycket bättre än mina vingliga lådor och blomkrukan.
   Ett par bilder på konstulationen. Ignorera stöket, jag har inte städat så ordentligt.


     
före                        efter




Det där med Ku Klux Klan då? Jo, jag tänker inte gå in på några detaljer, men nattens dröm (ja, den jag kommer ihåg då, jag vet hur mycket man drömmer igentligen) innehöll bland annat att KKK var ute efter att värva mig, och jag försökte fly, ståendes på en oljeplatform och hade ingenstans att ta vägen, inga vapen, ingenting, och precis som de kom emot mig och en av "spökena" skulle ta tag i mig så blev jag väckt.
   Pappa hade jättekul åt det. Han skämtade om att det var för mitt intresse inom UMR (Ungdom Mot Rasism) som de ville omvända mig.
   Personligen misstänker jag att alldeles för många rasistskämt och Jonas halloweendräkt är bovarna i det hela. Jag måste så sluta skämta om olämpliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0