"Du är helt okej snygg"

Helt okej skoldag.
   Mormonbesök på engelskan (rätt kul, men seriöst, deras åsikter är ibland... inte helt okej) och ryskan var ju som den är.

Efter skolan träffade jag Alex och Erik, så gick vi till Stadium för att Juho skulle köpa stavar, sen åkte vi hem till mig (inte Juho, han åkte hem till sig).
   Men te och mys hela kvällen med favoritmänniskorna (med avbrott för middag) innan Alex och Erik gick respektive åkte hem till sig vid nio.

Imorgon köper jag blonderingsmedel och leker frisör på Jess och möjligen på mig själv också. Måste även viga kvällen åt plugg. Inte kul. Men mitt eget fel, måste sluta skjuta upp saker. Ska göra det från och med nästa vecka i och med nya shemat.

Godnatt alla fina människor där ute! Jag hoppas ni alla får sova riktigt gott och drömma fina drömmar.
   PS. Måns - jag drömde något om sommar inatt, som jag sa att jag skulle göra. Minns inte vad, men när jag vaknade i morse var jag på bra humör för jag drömt om sommar. Jag hoppas ditt tuffa äventyr var spännande och bra inatt!

Kommentarer
Postat av: Alex

Var jättemysigt hemma hos dig:D

2010-01-13 @ 10:29:16
Postat av: hannah

ja :'D

du är mysig, erik är mysig, sängen är mysig:)<3

2010-01-13 @ 14:52:06
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0