(det är snöstorm ute)

I morse vaknade jag vid femtiden. Supermys. Somnade om och sov jättegott. Blev väckt åtta med meddelandet att Elvira var sjuk och hemma så vi skulle inte uppvakta henne nu på morgonen. Ställde klockan på ringning halv nio och somnade om. Vaknade. Åt frukost. Äter fortfarande frukost. Funderar på att göra allvar av de planer som kretsat i mitt huvud sedan igår eftermiddag - skita fullständigt i ryskan. Juppjupp, Hannah skolkar. Det trodde ni inte om mig. Heh. Jag orkade inte med den igår, och jag orkar inte med den idag. Att Juho dissar mig ger mig faktiskt en konkret anledning att inte gå, istället för den klassiska "orkar inte". Man måste faktiskt ha lunchsällskap här i världen, annars dör man.
   Okej, Hannah bestämde sig visst. Hon försov sig. Ojdå. Hehe, nu börjar jag visst efter lunch.

Jag har just gjort en fantastisk upptäckt förresten: Elvira pratar i sömnen. Eller, hon pratar kanske inte, men hon mumlade och gnällde i flera sekunder! Vilket kan, eftersom hon har feber, leda till lite sömnsnack, som är det mest underhållande som finns. Hurray.

Iallafall:
Säg

grattis


till min sjukt snygga och snälla styvsyster som fyller arton idag!


Bilden är tagen från hennes blogg <--Spana in! Så värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0