"De brände ner Vita huset, nu är det en svart barack"

Moahahaa, slår vad om att min morgon har vart så mycket bättre än de flesta andras. Visserligen vaknade jag vid åtta, när jag tänkte vakna vid sju, men det löste sig med att jag låg och läste den tiden. Och varför skulle jag inte kliva upp förrän halv tio då? Jo, för att jag hade hål fram till tolv. Alex kom och fyllde ut håltiden med mig. Vi bakade scones och åt oss lite för mätta, men gott som fan var det.
   Sen hade vi två lektioner, och den lyxen att vi fick sluta när vi var klara på första lektionen, så det var lite latlektion och på andra lektionen fick vi både godis av Jannice (läraren) och sluta typ en halvtimme tidigare. Mys.

Nu mumsar jag scones och lyssnar på musik och tycker att tiden ska gå lite fortare så Erik kommer hit.

Ehe.
Bjussar förresten på färga-håret-bilder.


Originalhannah (ursäkta min halvdöda min och mitt knepiga hår, som förresten är mer brunrött och inte rödsvart)

Efter blekning (ni ser ljuset va? Riktigt så gult var det inte och så gick det ganska mycket i rödaktigt)

Rosa Hannah! Fast på rikgit är det liksom mer rosa

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0