Monster under min säng!

Goooood morgon!
   Sovit gott? Det har jag. Vaknade vid tio, åt frukost och kröp ner i sängen igen. Ska snart ställa mig i duschen... eller lägga mig i badet, får se. Är seg i hela kroppen. Just nu är det grymt skönt att göra absolut ingenting, men jag kommer att bli extremt uttråkad om ett par timmar, det vet jag. Usch.
   Err, ska knata mig till köket och göra något att äta tror jag. Hoppas det finns rester sedan igår. Det bästa med söndagar är att jag för det mesta frå två middagar. Det äger. Och det bästa med tacomiddag är att det oftast blir rester kvar. Så tralla la, nu ska Hannah ha mat.

Imorgon efter skolan ska jag kanske vara med Lusse och på onsdag ska det bli middagslagning hos mamma innan onsdagscafét med Alex, Juho och Erik. Om inte Alex glömt bort det, men det borde hon inte eftersom det var hennes idé. Men hon är ju som hon är också, frugan min.



Du är precis som jag vill ha dig
Du är bäst, jag vill ha kvar dig


Kommentarer
Postat av: Lusse

Woho! Paxningen funkade =D Jag ringer dig ikväll!!!

2010-02-01 @ 13:35:12
URL: http://paperplanes.webblogg.se/
Postat av: alex

jag har inte glööömt :O

2010-02-01 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0