Tinderitinderituss<3


Mami tycker att jag ska prata med Jossan om att köpa Tindra, eftersom ingen av katterna någonsin varit utan varandra och antagligen inte skulle må bra om de särades på.
Känns tungt, men samtidigt vill jag att Tindra ska må så bra som möjligt och sätter självklart henne i första hand.
Plus att jag faktiskt får pengar, det är det enda positiva i det hela. Mamma tycker 1000, men jag vet inte, Sally var värd 5000. Visserligen är inte Tindra helt "ren" och kan inte tas ungar efter (både Kelly och Sally höll på att duka under sina graviditeter och Tindra är bra mycket mindre), men jag tycker att jag kan kräva 2000 iallafall. Låtsas att det är plåster på såren, vilket ingentging är i det här fallet.
Problem, problem och det känns hemsk att jag på allvar sitter och fösöker värdera min bäs i pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0