Spara & publicera

Tyllkjolar är sjukt jobbiga. Iallafall om man inte har varken laptop eller ordentligt skrivbord utan sitter med mus och tangentbord i knät. Tyllen är för tyllig för musen... Morr.
   Har haft en jättemysig kväll med mysfolk och ett mysbra band som spelade på onsdagscafét. Dock saknade/saknar jag Erik... Imorgon får jag iallafall vara med honom. Om inget drastiskt händer. Uff, orkar inte skolan imorgon. Samhällskunskap, fast det kan faktiskt vara rätt okej, och sedan eneglska och geografi. Är mest bara glad att jag inte har någon psykologi, hehe. Det är fruktansvärt dryg att sluta tjugo över fyra. Imorgon slutar jag tre istället. Trallala. Då får jag kanske tid att plugga engelska innan jag träffar Erik. Beror på när han slutar.

Äh.
   Nu ska jag sova. Är hur trött som helst, jag och Lusse kom inte direkt i säng i tid igår... inatt. Eller, vi gick väl och lade oss vid halv tolv, men sen somnade vi vid ett någon gång.

Så, godnatt alla. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Eiriknatalia

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-10-26 @ 09:04:05
URL: http://eiriknatalia.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0