Sovfel

Toppen.
   Verkligen supertoppen.

Jag vaknade halv sex, efter fem timmars sömn och kan inte somna om på något sätt. Jag är superjävla trött och har två timmar kvar tills jag behöver kliva upp. Rummet är jättevarmt, vilket är konstigt då jag vred ner elementet jättemycket igår, men det kan ha att göra med att det är kallt i vardagsrummet och att temperaturen sjunkit under natten. Jag är törstigt, men vill inte kliva upp för då kommer pappa blir sur/orolig för att jag är vaken och tro att jag varit vaken hela natten eller är på väg in en period då jag sover typ tre timmar per natt utpsritt på kvartar igen, men så är inte fallet. Det är ju bara för att det är varmt.
   Drömde något jättekonstigt inatt, men minns inte var det var annat än att Josse och André och Erik var med och att det hade med en massa mörklila färger att göra. Skitknepigt. Synd att jag inte minns.

Nu är jag kissnödig också. Hurra.

Ska försöka somna om, men det är mycket liten chans att det händer. vill verkligen göra det, att ligga vaken i två timmar utan att dricka eller gå på toa är inte så superkul.

Puss och godmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0