RRAAAAAAAAAWR säger jag!

Iiiiih, idag har jag haft prov på varenda lektion under dagen! Moahaha, nu fick jag det att låta mycket. Men. Jag har bara två lektioner på måndagar.
   Första provet, Straff- och processrätt/Kriminologi var lätt, om brottspåföljder och straff och sånt. Tror det var en fråga jag inte svarade på och två eller tre frågor jag var osäker på. Men det blir lätt ett VG, får jag inte det så blir jag mycket, mycket besviken på mig själv.
   Andra provet, Samhällskunskap, var... Uhu. Svårt. Jobbigt. Inte stort igentligen, men mycket skriva. Ont i huvudet, dålig lunch, ond lärare som skrattar ondskefullt när hon delar ut proven (japp, seriöst)... Det värsta var att jag kunde det mesta på ett ungefär, men det är så jäkla svårt att få ut allt i skrift och formulera sig så att det ser ut som att man vet vad det är man skriver. Tycker vi borde avskaffa staten och ha fullkomlig anarkism i alla länder. Då skulle jag slippa ha ont i magen över prov om andra länders stadskick.

Min lunch var väldigt intressant idag! Rivna morötter på macka, keso med majs och rödlök, sallad, gurka, parika, fetaost och oliver. Nom nom. Betydligt mycket bättre än pannkakan de andra åt. Uh, om det är något jag är emot gällandes skollunchen så är det pannkaka. Seriöst, jag äter till och med panerad fisk, men pannkaka... Det går inte! Speciellt inte om den är fyrkantig och dallrig. Mycket glad att det finns ordentligt med salladsutbud på Åkersvik.

Nu ska jag... jag vet inte. Plugga psykologi kanske. Har prov på det i morgon bitti. Eller så spelar Sims3, höhö. Måndagar är dryga, jag slutar ett, alla andra slutar åtminstonde tre. Jag har alltiså hur mycket möjlighet som helst att vara med folk och så är det ingen som kan vara med mig. Snyft.

Nä, nu ska jag sluta vara så emo och sluta blogga.
   Puss och bit, I'm a batibatibat.



Förresten vet jag vad jag ska ge till Alex i Alla Hjärtans Dag-present, så om någon har lust att gå med mig och köpa det i veckan så är jag glader.


Kommentarer
Postat av: Ria

Så det var pannkaka idag. :o (Håller med, de fyrkantiga är värst.) Phew! Missade. Jag har pannkakssensorer.

Plugga på. :3

2010-02-08 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0