Mornmorn och dagens

Jag har träningsvärk i armar och lår. En produkt av idrotten igår. Usch, det är farligt att idrotta, man får bara ont i kroppen.
   Inatt var jag intressant att sova med. Så vitt jag vet sa jag ingenting, men som vanligt kurade jag ihop mitt täcke framför mig och försökte sno Lusses. Det gick inte allt för bra, vilket irriterade mig så jag vaknade till. Tydligen väckte jag henne också och... jo, jag morrade. Herregud, vad är det med mig?
   Men varm var hon att sova brevid, hoho.

Nu sitter jag i köket och betraktar en lunchlagande Lussetuss. Visst, klockan är bara tio, men hellre lunch nu än frukost, om vi ska ta bussen vid halv tolv till stan och skolan. Uuuh, skola. Två lektioner med Greta. Margareta. Och hennes sövande röst. Hon är asmysig och jättegullig och en otroligt bra lärare men om man inte orkar hänga med på genomgångar är hon fullkomligt dödlig. Hennes. Röst. Är. Så. Sövande. Sövande. Trött. Sova. Snark.

Nåja, ska inte klaga fullt så mycket, jag har ju som sagt ingen ryska. Efter skolan ska jag även hem och laga middag så jag kommer ner till Pipeline och vännerna och Erik. Om nu han är frisk. Får smsa och fråga.

Hallonsoda är by the way fullkomligt bäst.

Puss






P.S - har jag skrivit någonstans att den här godingen är beställd? Om inte så gör jag det nu. Väntar med spänning på att de ska skriva att de skickat den... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0