Morn morn

Vi halv sju somnade jag äntligen om. Efterlängtat. Väckarklockan var inte välkommen, känner mig som en zombie. Är en zombie. Trött och felandes i hjärnan, usch. Ser absolut inte fram emot ryskan. Inte emot skolan över huvud taget. Vill bara vara hemma och dra täcket över huvudet.
   Men jag ser fram emot efter skolan.

Igår fick jag förresten nya jeans. Ska köpa dem av Lusse, men den här månaden - åtminstonde början av det - ska jag hålla på pengarna och bara betala skulder. visserligen är jag skyldig Lusse 200kr, men det är en annan sak. Typ. Och köpa korsetten... Kanske. Jag vet inte. Men jag vill. Den är snygg. Värd priset.


Nu ska jag gå till bussen, baii!

Kommentarer
Postat av: dojte

Det är jobbigt när man är skyldig en massa :P men kör på det du :D



sv: hahaha, inte en helt vanlig fanta där inte

2010-02-03 @ 10:15:12
URL: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0