fyrverkeripjäs, teaterpjäs

Relativt nyss kommit hem från skolan. Sådär dag. Jättefint väder ute. Naturkunskapen var väl helt okej, men geografitimmen... Seriöst, jag trodde det hade gått minst en halvtimme, men när jag kollade på klockan hade det gått tio minuter. Jag fattar inte! Nog för att lektioner kan vara långdragna ibland, men det här var fan rekord. Det värsta är att vi liksom gjorde saker hela tiden och det var inte en massa tråk och sömningt prat! Fnys.

Borde börja med någon typ av middag eftersom jag vill hinna med en buss innan klockan sex. Orkar inte gå till Pipeline och jag är inte villig att betala för mer än en bussresa idag. Saknar pojken min, men han är sjuk sjuk sjuk. Dumma. Imorgon tänker jag iallafall hoppa bilden och vara med honom, om han nu är frisk då vill säga. Annars ska jag åka till pappa och vara överambisiös och fixa en hajfena, annars ska jag klippa ut en i kartong eller något. Till Rias maskerad alltså. Borde faktiskt åka till honom, för där har jag mina kavajer och slipsar... Äsch då.

Nu ska jag vara superduktig och plugga engelska. Uh. Och fixa retoriken, minns inte ifall vi skulle göra den här uppgiften till på fredag eller efter att vår lärare kommit tillbaks från vart hon nu skulle i två veckor.
   Tjoho.


Kommentarer
Postat av: Tobiasdagny

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-03-10 @ 12:40:59
URL: http://tobiasdagny.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0