Fredag, trallala

Honung på lingongrova och oboy. Supernice.
   Imorse ägde min frukost, inte bara innehållsmässigt, utan även i sällskapsväg. Amerikanska pannkakor med blåbär samt kärlekste. Avnjöts med Alex. Jupp, jag hade lång sovmorgon, började efter lunch. Inte speciellt ansträngnde lktioner heller, redovisning i kriminologin som gick bra faktiskt och sen spelade vi någon töntigt spel spel om producenter och konsumenter på naturkunskapen. Ooh, jättesvårt. Inte.

Efter skolan hämtade jag ut några foton, köpte byxor (!) och blonderingsmedel. Tänkte först bleka i väntan på Erik, men jag orkar inte, för omständigt att byta om. Fixar nog håret på söndag istället, hehe. Och så hoppas vi på det bästa, dvs att håret inte blir smörfärgat.

Nu ska jag leta reda på min mobil som jag på något vänster slarvade bort när jag kom hem. Hmm...
   Hoppas alla får en supertrevlig fredag! Det tror jag att jag kommer ha.

Hopphej!

Kommentarer
Postat av: dojte

Färga håret är jobbigt :P



sv: hahaha man gör väl det nu ;)

2010-02-27 @ 10:41:09
URL: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0