En månad till min födelsedag!

Nehepp, blev inget städa idag. Kommer inte göra det heller antar jag. Eller så gör jag det efter middagen... Får se. Just nu sitter jag och kollar på saker jag vill ha i födelsedagspresent. Ehe... Av pappa och Madde önskar jag mig en dator och inget mer, för jag vill verkligen ha en! Av mamma önskar jag mig hörlurar plus lite smått och gott i form av mössa och vantar. Funderar på att önska mig en underbustkorsett av farmor.

Så önskar jag mig halsband med hjärthänge. Har två, men det känns så fel, allt är mycket bättre om det är tre. Har insett att jag har svårt för att använda mina andra halsband och jag käner mig extremt naken om jag inte har något av mina två på mig.




Ska önska mig denna från min tant farmor.


                                 
Urgulliga halsband. De två första är från Guldfynd och det tredje är ett Pilgrim.




Har ett hjärthalsband som jag fått av Emelie och som hon personligen hade valt ut, vilket är extremt stort då hon avskyr smycken. Jag har burit det nästan oavbrutet (slarvar på sommaren då jag blir knepigt blekfläckig på halsen annars, haha) sedan jag fick det för fyra år sedan.
   Det andra halsbandet, ett blått glashjärta, kommer från Eva och som jag fick av henne första födelsedagen vi firade ihop.

Så tja, jag önskar mig ett tredje halsband. Från vem som helst som käner att han/hon betytt/betyder något speciellt för mig. Främst från Alex och Erik, men igentligen från vem som helst.

I övrigt idag har jag bakat kolakakor och hastbullar (de sistnämnda ska bli semlor imorgon, så mycket godare än med vetebullsdeg). Vi ska småfira fetsöndag (hoho, nu var jag allt fyndig!) eftersom jag, Simon och Jess är hos pappa och Elvira hos sin mamma nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0