Birthday-list 8D

Min artonårsdag närmar sig med stormsteg. Uff. Jag vill inte fylla arton, det är jobbigt, arton innebär ansvar och bete sig vuxet. Kräks. Vuxna människor sjunger inte fåniga sånger bara för att. Vuxna människor sitter inte på golv/mark. Vuxna människor kan inte krypa ihop och säga "det är lungt, jag är fortfarande barn".
   Jag ska fan aldrig blir mogen, moahaha.
   Whatever, här kommer en liten önskelista från min sida. Det fetmarkerade är det högre vill-ha-faktor på.

  • hörlurar, mina har börjat strejka
  • svarta, längre linnen
  • knästrumpor
  • örhängen, småpluppar bara, i silver/titan
  • strumpbyxor i lustiga färger och mönster
  • armband - ringar, pärlor, kedjor, plast, plåt, whatever
  • ritblock
  • lösnaglar (shame on me! Men mina naglar går bara av)
  • enkla ringar, helst i matrial som inte blir röda eller färgar fingrarna grönblå
  • svarta tushpennor
  • "träpennor" i olika färger
  • svart tunn kofta
  • teservis och tekoppar och te, hehe
  • nagellacker i lustiga färger
  • vattenfast mascara
  • choklad
  • pärlor och pärlplattor

Och se det som riktlinjer, inte måsten. Det finns alltid utrymme för fantasi!

Remeber:
ge mig födelsedagspresent och jag ger dig födelsedagsoresent!


Kommentarer
Postat av: dojte

Jag kommer stanna och vara barnslig hela livet :)



sv: haha det var jag som skrev fel xDd

2010-02-15 @ 17:22:10
URL: http://dojtes.blogg.se/
Postat av: julia

när är de du fyller år? :O

2010-02-18 @ 17:14:15
Postat av: hannah

fyller år den 13 mars:)

2010-02-18 @ 21:53:05
URL: http://zebratankar.blogg.se/
Postat av: Ria

Åhåhåhåå fransk och nasal

Du blir nog inte vuxen bara för att du levt i 18 år. Det är ett väldigt dumt påhitt. Jag känner mig verkligen inte vuxen. ._.

2010-02-19 @ 16:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0