Tja. Godnatt!

Ok. Såhär vare. Körlektion, hunger, pappahämtning, övningskörning, blodsockerfall, skaka, dricka pepsi och sluta skaka, äta mat, komma hem, slumra, smsa, somna, väckas, smsa, somna, vakna av hundgnäll, sitta vid datorn. Men hey, ska inte klaga.

Skum grej på Mentala träningen idag. En tjej kommer fram och bara hey, han som var här och masserade tycker du är snygg, lägg till som vän på facebook typ. Smickrande for sure, men skumt. Misstänksam som jag är (och med Alex som misstänksamhetsvapendragare) får jag för mig att skumma saker är i görningen. Nåja, jag lär inte göra något besök på fb innan jul om jag känner mig rätt.
   Stackars killa förresten. Behöva tävla med världens bästa. Inte för att någon tävling någonsin blir, för någon. Erik och jag för alltid och så är det ju bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0