Shea lip butter

Men hej hörni. Visst är det väl härligt med lite storm sådär? Lite snö och lite blåst. Lite Hannah-vägrar-gå-utanför-dörren-väder.

Vovven sover under mitt täcke (tror det beror på att jag klagade så mycket på honom i förrgår för att han aldrig vill vara med mig) och jag har inte ätit frukost. Febern har gått ner, men jag är trött och yr, vilket kanske kan förklaras med mardrömmar hela natten lång. Vet faktiskt inte vad det är med mig, jag brukar kunna drömma något lite halvobehagligt någon enstaka gång ibland, men den här veckan har varit mardröm efter mardröm med obehagsdrömmar som pausmusik. Antar att det är stressen.
   I vilket fall - jag har inte ätit frukost och hundis måste - tyvärr - ut på promenad.

Kräm

Kommentarer
Postat av: Iggy Katt & Gucci Katt

Tack så mycket! Purr

2010-12-17 @ 13:02:48
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/
Postat av: BoelBitar

Selfclear! Härma på bara!

2010-12-17 @ 13:15:35
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0