Nybakade pepparkakor och pojkvänssaknad

Inlägget i natt skrevs av min fina, underbara pojkvän som jag älskar oändligt upphöjt i oändligt mycket.

När jag kom till köskolan i morse och klev ur bilen möttes jag av körskoleläsaren som precis kom då han också och han sa "vad heter du?" och "de från vägverket ringde. Uppkörningen för två personer är inställd och jag är ganska säker på att du är en av dem". And yes. Någon där uppe som var sjuk. Så de bidde inget. Fick köra en massa med söta Ann istället, en gratis lektion på typ åttio minuter. Inte illa pinkat!

Får köra upp på onsdag istället. Och hoppas på det bästa.

I övrigt har jag slingat håret lite till, nu är det ljusare. Imorgon ska jag slinga i massvis med små slingor också, om jag får tid. Slingar lite varje dag tills blonderingen är slut, då ser jag bättre hur jag vill göra än om man gör allt direkt. Typ.

Kommentarer
Postat av: jag

<3

2010-12-30 @ 13:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0