Dan före dan och hela baletten

Idag har jag hunnit med att städa rummet och lägga in en matta, bädda rent och myst med Erik. Erik-delen var helt klart bäst. Vi mest bara gjorde ingenting utom när vi såg på film.
   Efter att han åkt hem klädde jag och Jessica granen och nu sitter jag i soffan uppe och jular. Pappa och Madde fixar julmat och pappas alternativa jullista spelas på hög volym.

Min kropp har gett mig en underbar julklapp - torrexem på armarna. Och ett skumt lila märke på armen.

Ska fika något nu och sedan gå och lägga mig - sov så dåligt i natt och imorgon vill man ju vara pigg!


Vår roliga julgran. Som nu är klädd och med utan handdukar överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0