Peach

Idag har varit en bra dag, om än sömnig! Klev upp vid nio - tiden mellan vakna och kliva upp spenderades med Sims3. Eftersom jag fick massa tid på mig att fixa mig och sådär så lät jag håret vara utsläppt för en gångs skull. Vilket jag kände mig fin i. Så jag lekte ego med kameran. Fy.
   Hårsprayen tog dock slut, och jag glömde köpa ny när jag var på H&M. Införskaffade dock supersöta strumpebandshållare, hoho. Fast de jag ville ha fanns inte kvar.

Nåja. Sushilunch med bästa pojken i värdlen och mys i hamnen med den nyss nämnda samt Ria. Kvällen har gått åt till... Ja. Sova? Typ. I princip. Lite annat också. Men hela kvällen har spenderats i min säng tillsammans med pojken, med ett enda avbrott för middag. Om han inte hade åkt hem hade vi sovit nu också, ehu.



  
Well... Jag kände mig fin förut. Nu kollar jag på bilderna och bah "eh, va?". Att jag dessutom gör en skitskum min på bilden till vänster gör ingenting direkt bättre.

Bah. Godnatt på alla, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0