Pöss å kram

Första skoldagen, sista året.
   Vad ska man säga? Relativt ok schema, inte för tungt, bra balans mellan ämnen jag tror kan bli roliga och sådana jag tror kan bli dryga. Inga givna skolkdagar och det är jag rätt glad för faktiskt. Men nya lokaler; jag är glad att det är skyltat överallt för jag har en känsla av att vilsegång är rätt... Ja, jag kommer ha svårt att lära mig hitta.

Sov hos Erik i natt och det var bra på alla sätt. Den pöjken är trevlig.

Det regnar och är snorkallt ute. Jag funderar på att färga större delen av håret svart. Dessutom ska jag köpa dreds (extensions alltså). Funderar lite på färger och sånt. Grönt och lila? Vitt? Brunt? Lockiga? Fluffiga? Candycanes eller enfärgade? Kom med förslag! Ska beställa härifrån.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tror enfärgade kanske tjocka, om du ska vara extrem så tar du knallrosa, inte för att de är extremt längre men men, annars så tror jag på brunt =)

Puss på dig!

2010-08-24 @ 22:31:03
URL: http://lovelysunflower.blogg.se/
Postat av: Ria

Oh dreads, dreads <3 Skickade iväg ett till mail till Sandra om hur det skulle bli att blanda mitt hår med lite random tjocka dreads här och där. Lutar åt det nu. Hon kanske vet någon som har så, och om det ser okej ut. xD Säg till om du stöter på någon som har så. :D

Ska du ha svart som basen? Jag tror det blir snyggt med några enfärgade, säg om du har två olika färger, som du sedan kan variera med några halva candycanes.. Vad de nu hette, men du vet. xD Hehehe, kan förklara för dig sen annars, blev flummigt. :'D

2010-08-25 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0