Håhå jaja, nu har det blitt en modeblogg av alltihop!

Som alla förstår har jag haft en tråkig morgon. Det har jag firat genom att leka med mammas kamera. Fortsätter firandet med att leka modeblogg en stund.

Såhär kan en Hannah förvandlas på bara någon timme!

Före:


Pojkvänströja (obs bra band), pyjamasbyxor ärvda av mamma och Hello Kitty-tofflor. Och helt retarded min.


Efter:


Sjukt nöjd! Hello Kitty-tröja (vi fortsätter på det temat) snodd från syrrans garderob, svarta jeans, hår i knepigt gul-biege, orange, vitt (hårbotten), lugg i knallrosa och mörklila. Ögonskugga i färgerna rött, chockrosa, ljusrosa och mörklila.


Nä, nu ska jag rasta hunden, borsta tänderna och knata ner mot staden för att beundra Lusse i nya glajjer.

Kommentarer
Postat av: Ria

Haha, work it! :D Du är fin.

2010-08-23 @ 15:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0