Fullkomligt intressant. Lovar. På heders.

Okej. Jag känner stort behov av att köpa saker och har gjort det de senaste dagarna. Det brukar jag inte göra och när jag gör det går det över på noll och ingenting. Men nu. Jag bara måste slösa pengar! Korsetter står högt på min lista - jag är knepig och beställer ett par från Odium när min lön har kommit. Imorgon ska jag antagligen på stan när mamma har slutat jobbet och om jag får som jag vill så ska vi in på H&M och annat en vända.

Saker jag känner att jag bara måste ha:

  • Underkläder. Åtminstone en BH men helst ett par stycken och ett gäng trosisar. Samt stay ups och strumpbyxor.
  • En klänning. Jag är kär och jag behöver och jag har typ två stycken användningsbara. Inte bra.
  • Kofta. Alltid.
  • Linnen? Well, yes.
  • Hårspray! Min är så slut som den bara kan bli och mitt hår är i det skicket att jag kan göra saker med det (dvs det är tillräckligt långt för att orka göra frisyrer av).
  • Hårnålar. Se ovanstående punkt.
  • Blondering. Mitt persikohår vill bli blont. Eller, jag vill det, jag vet inte ifall håret vill det.

Fullkomligt nödvändig lista, jag vet. Punkt ett och de tre sista är fullkomliga måsten, jag dör lite om jag inte får tillgång till de sakerna snart.
   Förutom det behöver jag införskaffa pennor (vart gör jag av alla?) och block inför skolstarten. Åh, skolan. Påminn mig inte.

Och. Ja, ni ser ju hur det har gått med mitt sova. Jag måste skärpa mig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0