Hej då Sundsvall och människor, vi synes!

Mötet hos Ria idag gick jättebra. Trots att vi halkade ifrån vår stränga dagordning ett par (hundra) gånger så höll vi en bra tid och fick mycket sagt och planerat. Nu får jag hoppas att vi inte fastnar på planeringsstadiet bara.
   Åkte hem till Erik och myste efter mötet, vilket var awesome som vanligt. Mami tycker att jag har en söt pojke. Jag håller fullständigt med henne. Han själv anser att jag har lurat henne att tycka så. Han har fel.

Imorgon kliver jag upp halv fem. Jättekul! Inte. Klockan sex går bussen till Stockholm och allt vad vi ska göra där. Träffa Beatrice Asks politiskt sakkunnige. Jag tycker det är en sjukt rolig titel. Politiskt sakkunnig. Shoppa. Äta mat. Sova på nåt dräggställe som tydligen ska vara sjukt ofrächt. Hoppas på att lärarna inte leker nazister så att jag, Alex och Juho kan sova i samma rum. Vuxna har något emot att man sover killar och tjejer tillsammans. Upp tidigt på tisdag och hem sent på kvällen. Inte roligt alls. Bussandet och tiderna alltså. Men jag tror och hoppas att själva Stockholmsresan blir bra.

Detta är en blogg som jag anser att alla borde börja följa! Åtminstonde kika förbi någon gång ibland. UMR Sundsvall har en blogg, ett forum (endast för medlemmar dock), och snart en facebookgrupp. Vi är så mediokra (ja, det var en ordvits).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0