Play with me. Och tolka det som du vill.

Haft nostalgitripp och saknat i en dryg timme. Insett att jag vägrar förstå hur kallt det är ute och ska ha vårkläder tills det blir sommarvärme om jag så fryser kuken av mig på köpet (oh, jag är en sådan lättfrusen människa, jag förstår seriöst inte hur jag överlevt vintern). Insett hur mycket jag saknar situationer, människor, stunder.
   Ska försöka börja umgås mer med folk igen, vilket kommer vara ganska stort eftersom jag är på väg in i en period av människorädsla.

Just nu är jag på tisdag uppbokad av Alex och ska leka med Eva på Torsdag. Är villig att spendera tid med alla, vill inte ha lediga kvällar!
   Fast okej, imorgon kommer jag måste ägna åtminstone en timme med en retorikuppgift jag inte har gjort, men med tanke på hur tidigt jag slutar så känns det som att om jag hittar någon att vara med så kommer jag ändå behöva vänta på att den andra personen ska sluta.

Kommentarer
Postat av: Prebenlotte

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-10-19 @ 07:54:00
URL: http://prebenlotte.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0