Tralla lalla

Åh, suck. Ibland blir jag på kropp-humör. Vilket innebär akut behov av att göra något, helst lite smått radikalt, med min kropp. Som att pierca sig. Men jag vill inte ha fler hål i öronen eftersom ett av de två senaste har börjat fucka sig igen. Och i ansiktet kan jag inte ta, för min kropp är störd (har släpp septumpiercingen äntligen och nu är jag sjukt sugen på medusa, men jag har tandställning, håhå jaja. Men även utan tandställning skulle jag inte kunna ha något i ansiktet. Snyft).
   Nu vill jag tatuera mig! Jag vill jag vill jag vill. Blir så sjukt sugen nu när Elvira pratar om sin nästa tatuering... Dessutom ligger det ett rabatkort på en tatuering på köksbänken... Vad är det här?

Men nej, inte nu. Trots att jag verkligen vet vad jag vill ha och vart jag vill ha den så ska jag vänta. Faktiskt. Ett par år ska jag försöka åtminstonde. Hehe.

Kinamiddag btw. Mami är på sjukhuset och ingen orkar laga mat så Per tyckte att vi helt enkelt skulle köpa med oss kinis hem. Ingen är mot det. I min familj är man så nyttig så fort ingen är här och viftar med hälsopekpinnen. Dessutom känner jag att nu när jag redan förstört dagen med fettig hamburgare och pommes så kan jag lika gärna fortsätta i den riktningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0