Så vart jag glad igen

I dagsljus är allt så annorlunda mot natten. Det finns inga farliga skuggor. Ljuden är fläkten och rören. Luften är vänligare. Till och med kattvinden går att öppna och hålla öppen tillräckligt länge för att kläderna går att vikas snygga.

Vid tretiden kommer UMR hit för skrivarstuga. Jag ska baka innan. Vad vet jag inte, antagligen sockerkaka. Ska rota fram lite mat också.
   Jag har snart läst ut en av böckerna jag fick från biblioteket. Lika svårt som det är sällsynt. Mycket knepig men gannska bra bok. Jag tror jag gillar den. Det svåraste nu är att avgöra vilka böcker som ska med till pappa, haha.

Ska packa färdigt och bädda rent i sängen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0