Nu blev jag trött och gick och lade mig

Jag är massor med hungrig. Man ska inte äta inom en timme innan man går och lägger sig för då sover man dåligt. Jag funderar på om man sover sämst mätt eller hungrig. Jag tror det väger åt att jag ska äta. Dock finns ingenting som lockar alls och jag har ingen som helst aptit.

Övningskörde idag. Ungefär en timme, på vägar. Visserligen industriområdet runt Permobil i Timrå, men ändå, det var korsningar och skyltar och massor med bilar. Jag var duktig.

Såg på bloggpunkesse att en tjej hade haft trettio frisyrer på sju år. Bah säger jag.
   Synd att jag aldrig tar bilder på mig själv och mitt hår för att kunna bevisa något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0