Mjao.

Oh.


Efter skolan och innan bild blev jag galet trött och frusen och somnade på soffan och hade världens bästa mamma som väckte mig och skjutsade mig till bilden. Där jag blev på galet bra humör och det var soligt och fina människor och så lekte jag med vassa saker och linoleum.
   Jag hoppas jag kan göra ett tryck av det snart, för trots att jag petade med skissen i 40 minuter (ju längre jag petar desto mindre nöjd blir jag) och slant så jag var tvungen att göra knepigt och fult så blev jag väldigt nöjd. Tror dock jag behöver karva mer. Får se hur jag förhåller mig till det nästa vecka. Då vi för övrigt ska peta med maskerna igen.

Iallafall - när jag gick ner för trappan från bildsalen rann all glädje av mig och på Navet frös jag och blev liten och ville bara hem.
   Getmese och te och varma duschar i all ära, men ibland behöver jag någon att krypa ihop hos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0