Låååååååångfredag.

Igår vad det superjätteroligt och trevligt hos Lusse. Vi åt supergod mat (kyckling med parmaskinka runt och ris) och spelade "Med andra ord" och "TP". Och åt fruktsallad med jordgubbar och hannanas (ananas). Och såg på "Torkel i knipa", hehe.
   Sitter nu och dricker äppelcider och försöker låta bli att äta upp godis jag köpt till Eriks påskägg... Det går sådär, men jag "råkade" köpa lite för mycket godis - tror att jag vet att jag kommer få så mycket godis imorgon att jag kommer vara spyled, åtminstonde en vecka framöver. Har jag någonsin sagt att jag är en liten godisråtta?

Ikväll ska jag till pappa och äta påskmiddag. Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag hoppas Erik vill och kan sova med mig, för jag hatar att sova ensam och pappa ska bort och mamma är i stugan.

Mwihi. Sims, as usual, och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0