I'm a man you don't meet every day

Aw, idag fick jag vara med min Erik. Mwihi. Jag kom på vad jag skulle skriva här men nu glömde jag det igen. Surt sa räven. Och Hannah.

Jag sover stökigt. Ännu stökiga blir det när man har pojkvänsbesök. Jag är smått kär i mitt rum och har aldeles för få speglar och svarta långärmade tröjor jag kan ha under min lilarutiga jacka. Det allra första och sista var sant. Det i mitten är en Hannah-åsikt baserad på att ett rum är naket utan tre spegar att kunna spegla sig i. Jag är mycket kär i min pojke. Jag är inte kär alls i att jag skjutit upp min retorikläxa och ska hålla tal imorgon. Om... Gud vet vad. Skulle kunna prata om UMR, men det känns reklamigt. Typ hundar. Funkar. NOT.

Kvällen luktar trä och sommar och värme och jag ska duscha och göra min dum-dumma läxa.
   Bye.

Kommentarer
Postat av: amanda

härlig blogg! hoppas allt är bra med dig :)

har frågestund just nu i bloggen :) fråga gärna något. :) <3

2010-04-27 @ 15:38:13
URL: http://ajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0