Idag fick jag åtta nya böcker:D:D

Mmmmorr, Erik slutar om en timme. Jag slutade för en halvtimme sedan. Otroligt dryg dag. Efter stockholmsresan är jag trött som fan. Dock har jag inte haft allt för jobbiga lektioner idag. Lätt ryska, det var bara att översätta en text där jag hade meningarna så gott som färdigöversatta i mina anteckningar. På naturkunskapen och georafin gick vi igenom och diskuterade mindre vettiga saker och dessutom varade naturkunskapen i typ tjugo minuter ungefär.
   Även fast jag får vänta i en miljard år på Erik så är det väldigt mycket värt det. Jag har ju det faktum att jag ska plugga - vilket inte kommer hända. Eller, jag ska faktiskt vara duktig och läsa igenom de sidor vi fick i läxa att göra på geon, men jag ids inget annat. Det arbete jag tänkte arbeta med har jag för övrigt hos mamma. Så det så.

Nu ska jag dygläsa bloggar, tjo!

Kommentarer
Postat av: Ria

Jag vill ha en lista över dem! 8D

2010-04-22 @ 01:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0