Alla emons nationaldag, höhö.

Imorse klev jag upp tio över sex. Det är inte helt okej. Fast det blir lite mer ok när jag faktiskt gjorde det för att fira Jessica som fyller fjorton idag, och hon går i skolan och när man bor HÄR (gångviken) och ska DIT (stan) och vill vara säker på att komma i tid så finns det inga humana bussar.
   Om en timme minus några minuter åker jag till stan för att slå in paket och träffa Eva en jättesnabbis (höhö, vi ska ta en tiominutare, höhöhö) och sen Erik. Ikväll blir det Lusse som också fyller år idag, fast hon fyller arton och inte fjorton. Kommer bli mys!
   Dock ser jag inte riktigt fram emot aprilskämt... Känns som jag kommer ganska lurad. Iallafall av Erik för han är en luring.

Baj baj och april april på er, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0